מועדון לבת מצווה

מועדון לבר מצווה אינטימית בתל אביב

בשנים האחרונות, כאשר אנחנו שומעים על אירועי בת ובר מצווה, אנחנו בדרך כלל שומעים על אירועים גדולים, אירועים שכוללים מאות אורחים, אטרקציות שונות, אירועים בסדר גודל שהיינו רגילים לראות בדרך כלל בחתונות או באירועים עסקיים גדולים ולא באירועי בר מצווה.

אך לצד אירועים אלו שהפכו להיות מאוד אופנתיים עם הזמן, אנחנו יכולים גם לא מעט הורים וילדים שעורכים אירועי בר מצווה צנועים ואינטימיים, כאלה שאינם מכילים כמויות גדולות של אורחים, להיפך, אירועים עם חברים וקרובי משפחה קרובים, אירועים שנערכים במקומות צנועים או לפחות נערכים במקום צנוע.

לפני שנסביר כיצד עורכים אירוע כזה וכיצד בוחרים מקום לאירוע צנוע ואינטימי, צריך להדגיש, שגם אירוע בר מצווה אינטימי יכול להיות מאוד חגיגי, ייחודי ומעניין, לא מעט ילדים והורים בוחרים לערוך אירוע כזה, הן בגלל שזה האופי של הילד והן בגלל שהם חשים שאירוע גדול ומנופח, לא מתאים לסוג כזה של חגיגה. לפעמים, אירוע עם חברים ובני משפחה קרובים הוא הרבה יותר משמח וחגיגי מאשר אירוע עם עשרות ומאות אורחים.

אנחנו יכולים לערוך אירוע אינטימי בצורות שונות. מן הסתם, מדובר באירוע עם כמות קטנה יותר של אורחים, אך מעבר לכך, זה יהיה גם אירוע שכל דבר בו יהיה פחות מודגש, פחות ראוותני ומצד שני, זה יכול להיות הרבה יותר איכותי, וכן יותר מושקע. בין היתר, אירוע אינטימי וצנוע יכלול לא פעם קייטרינג מיוחד, הוא יכלול פחות אטרקציות אך הרבה יותר דברים שמקשרים בין כל הנוכחים באירוע.

לגבי המיקום, אנחנו יכולים לערוך את האירוע בבית, במסעדה או בבית קפה, אך אנחנו יכולים גם למצוא מקומות שעורכים אירועים אינטימיים וצנועים, קרי מועדוני בר מצווה ואולמות אירועים. החוכמה היא לדעת למצוא מקום אשר יוצר אווירה אינטימית. אנחנו לא יכולים לייצר אווירה כזו באולם גדול שחצי ממנו יהיה ריק, אנחנו כן נוכל לייצר אותו במקום שמתאים לכמות האורחים שנזמין וכמובן במקום שנוכל לעצב אותו בצורה כזו שיתאים לאירוע אינטימי ושלוו כמו שאנחנו רוצים לערוך.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: