עיצוב תערוכות

עיצוב תערוכות

השתתפות בתערוכה היא פעילות נהדרת, המיקום הגדול והמרווח שבו היא מתקיימת, המוזיקה הנעימה המלווה את המשתתפים ומגוון הפעילויות והנושאים שניתן להתרשם מהם. תערוכה היא גם דרך מצוינת לשיווק ופרסום עסק קטן או גדול. משום כך, עיצוב תערוכות הוא נושא חשוב בעת ארגון התערוכה.

תערוכות לשם מה?

כאשר חברה גדולה בוחרת לערוך תערוכה באחד מהמקומות בארץ, היא מזמינה עסקים וחברות שונות להשתתף בה. לדוגמה, תערוכה של עיצוב ואדריכלות שהופקה על ידי קבלן מפורסם – צפויה להזמין מגוון אדריכלים ומעצבי פנים שייקחו חלק בתערוכה.

בדרך הזו אותם אדריכלים ומעצבים יכולים לקבל במה לחשיפת העסק שלהם, וכך להבאת לקוחות חדשים לעסק. לשם כך אותם אדריכלים ומעצבים מתכוננים מראש לתערוכה שצפויה להיערך. על מנת שיוכלו לשווק את העסק בתערוכה בצורה הטובה ביותר, הם מוכרחים להגיע אליה עם כל הציוד הנדרש לשיווק ופרסום יעיל ואפקטיבי.

מוצרים הכרחיים לכל תערוכה

  • שילוט – כדי להבליט את העסק שלכם מעל כולם ולהכריז "אנחנו כאן", מומלץ להצטייד בשלטים גדולים, ברורים וקריאים המציגים את העסק. הקפידו לציין על השלטים את שם העסק, הלוגו של החברה, הטבה או מתנה מיוחדת שתמשוך אנשים (כי הרי מי לא אוהב מתנות?), וכמובן צבעים בולטים ומעניינים.
  • הדפסים – נוסף על שילוט מושך, תוכלו להצטייד גם עם מגוון מוצרים מודפסים שימשכו את העניין. לדוגמה דמויות בגודל אמיתי מודפסות על קרטון איכותי ומציגות את העסק, דלפק קבלה עם הדפסים מעניינים או שער גבוה ומושך שיוצב מעל כולם.
  • תפאורה ממותגת – קשטו את הסביבה של התערוכה עם מגוון אביזרים ממותגים ומגניבים. לדוגמה כסאות עם שם העסק מודפס על גב הכיסא, כוסות, עטים ועוד.

שימוש ביתנים בתערוכות

ברוב התערוכות ניתן למצוא ביתנים שונים המפוזרים בכל החלל. ביתנים כאלו הם בעצם שטח הפרסום של כל עסק המשתתף בתערוכה. מומלץ לבחור את הביתן הטוב ביותר עבורכם בזמן התערוכה, כך שישרת אתכם באופן האידיאלי ביותר. הקפידו למתג את הביתן בהתאם לעסק, פרסמו על גביו את שירות העסק ויתרונותיו כך שיראה למרחקים.

ניתן לבחור ביתנים בצורות וגדלים שונים, החל מביתנים פינתיים וקטנים, ועד ביתנים גדולים הכוללים מחיצה אחורית גדולה עם שטח פרסום גדול ובולט.

מחפשים שירותי עיצוב תערוכות? בואו להתרשם מחברת דה בסט.

כתוב/כתבי תגובה