אוכל לכלבים אקאנה

מזון לכלבים חכמים, שמחים ויפים

האם קראתם את הספר "לאסי חוזרת הביתה" ? הספר מספר את עלילותיה של לאסי הכלבה שאותה גידל הנער ג'ו. לאסי הייתה הכלבה הכי יפה, חזקה וחכמה בכל הכפר וג'ו אהבה אותה אהבת נפש, וכך גם הוריו של ג'ו. העלילה של הספר מספרת את סיפור האהבה בין כלבה מיוחדת לבין נער שאוהב אותה מאוד, ואיך במהלך הימים לאסי נלקחת ממנו אך בזכות חכמתה הרבה חוזרת ממרחקים בשלום אל ביתה. כל חובב כלבים מצוי יכול ללמוד רבות מספר זה, על הקשר המיוחד בין כלב אל בעליו, ועל הקשר האדוק בין טיפול מסור לכלב לבין התוצאה הסופית.

הקשר בין המזון של הכלב ובין חיוניות

ככל הנראה, אין זה סתם שלאסי זכתה להיות כלבה כל כך מוצלחת טובה ויפה. ג'ו והוריו טיפלו בה במסירות אין קץ במשך זמן רב עד שנלקחה מהם. ומה כולל טיפול מסור בכלב? בוודאי דאגה לצרכיו היומיומיים כמו יחס אוהב ודאגה לכל צרכיו הבסיסיים והקיומיים. טיפול מסור בכלב מבטיח שהכלב יגדל בצורה אופטימלית עבורו, וימצה את כל הפוטנציאל הגלום בו להיות כלב מוצלח וטוב. המזון הוא נדבך חשוב ביותר בגידול כלב בריא, חכם ויפה. התזונה היא שמשפיעה על כל חייו של הכלב ובונה את גופו ממש מאפס. כאשר אנו בוחרים את המזון לכלבנו, עלינו לזכור כי המזון הוא החלק הבסיסי בקיום הגוף הבריא של כלבנו, ולבחור עבורו את המזון הטוב והמתאים לו ביותר.

מה הקשר בין פרווה יפה לבין מזון לכלבים

האם כל כלב זוכה לפרווה יפה? אתם יכולים לענות על שאלה זאת בעצמכם. בוודאי שלא כל חיה זוכה לפרווה יפה ובריאה. השאלה שלעיתים נשאלת היא מדוע? למה לא כל חיה נראית מבריקה ויפה? התשובה די פשוטה, המזון של הכלב וצורת גידולו משפיעה באופן ישיב על מצב פרוותו ומצבו האסתטי הכללי. פרווה היא רק ביטוי חיצוני למה שקורה לכלב בתוך גופו, והכלל הפשוט אומר שחיה שנראית טוב ומשדרת בריאות חיצונית, גם בריאה יותר מבפנים.

ולסיכום, מזון לכלבים לא מסתכם רק בפרווה יפה או בכלב נאה, אלא חשוב לכל תחומי חייו של כלבכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: