סיורי טעימות בתל אביב - איפה כדאי לסייר?

סיורי טעימות בתל אביב – איפה כדאי לסייר?

אם אתם מחפשים סיור טעימות ויום כיף מלא תענוגות, היסטוריה והומור – כדאי שתבחרו סיור טעימות בתל אביב עם חברת התרבוש. העיר תל אביב מציעה מרחב אורבאני מלא ריגוש, שממלא את הנפש במאומנות הרחוב המקורית בסיור בין גלריות, סמטאות קסומות, שווקים תוססים, הכרות עם דמויות מוכרות וסיפורים היסטוריים מרתקים. סיור קולינארי בתל אביב יספק טעימות של אוכל טוב ומפתיע בליווי סיפורים אודות העיר המקסימה, אנשיה ורוכליה. אבל איפה כדאי לסייר? הנה רשימה של מספר שווקים אטרקטיביים:

שוק הפשפשים

שוק זה ידוע כמקום שבו אפשר לטעום אוכל טוב ולהכיר את העיר על כל גווניה. סיור כזה שבו אפשר לקנות חפצי יד שנייה ומזכרות ולהנות ממאכלים במגוון רחב של טעמים: מאפשר לשמוע את סיפורי העיר העתיקה, להכיר מוסדות קולינאריים שקיימים או התקיימו באזור, להכיר את הכיסונים והבורקסים המעולים, כמו גם את החומוסיות הטובות ביותר בעיר. סיור טוב יכלול סיפורים אודות דמויות צבעוניות, וסיפורים על תל אביב בסיור בתוך רחובות שוקקי האדם, שמספרים סיפורים מהזמנים שלפני הקמת המדינה.

שוק לווינסקי

זהו שוק ששימש בעבר (וגם היום) את אנשי הנמל ויהודי סלוניקי הצבעוניים. במקום התגוררו סנדלרים ורפדים נגרים ואמנים, בעוד שמדובר באחד האזורים הפופולאריים למגורים. בשוק אפשר לטעום אוכל מסורתי של בשלנים מקומיים, להיחשף אל טיפוסים מוזרים ולהנות מכול הטוב של המאפים הטובים, העוגות המגרות והממתקים הייחודיים.

שוק כרם התימנים

את האווירה האמיתית של העיר אפשר לספוג בכרם התימנים. סיור כזה יספק סקירה של שוק הכרמל שנמצא בסמוך לשכונה, שם אפשר להנות ממגוון מטעמים פיקנטיים, משקאות וחפצים במחירים זולים במיוחד. השוק טומן בחובו הפתעות סיפורים וטיפוסים מעניינים שניתן להכיר או לשמוע עליהם ממדריך טיולים מנוסה בתל אביב.

שרונה מרקט

לבסוף אפשר לפקוד את שרונה מרקט – שוק המציע מפגש היסטורי וחדשנות. בסיור כזה אפשר להגיע אל הטמפלרים שבמקום ולהכיר את הניסיונות של החברה הישראלית להקים מדינה דומה לאירופה. במקום אפשר לפזז ברחבת ריקודים שתמיד מלאה, לטעום אוכל אורגני, פירות וירקות השייר מהחקלאי ולהנות מדוכני אוכל שמציעים ביסים טעימים וייחודיים.

כדי לבחור סיורים קולינריים בתל אביב המתאימים לכם, בחרו חברת טיולים וסיורי שווקים שתוציא אותם אל חוויה כיפית תרבותית ונעימה.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: