הביטקוין בתקופת קורונה

5 דברים שאתם חייבים לדעת על הביטקוין בתקופת קורונה

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מתחילים להתעניין בעולם הביטקויין באתר ביטס אוף גולדמדובר על תקופה לא פשוטה, אשר גרמה לכולנו להרהר ביציבות של העולם שבו אנו חיים. לפני מספר חודשים בלבד, החיים התנהלו בצורה השגרתית ביותר. אך הופעתו של נגיף הקורונה, גרם ללא מעט שינויים, אשר משפיעים הן על הפרט והן המשק של רוב מדינות העולם. הנגיף גרם לכמות עצומה של מובטלים, היות ומקומות העבודה נסגרו ורוב העובדים נשלחו הביתה. כתוצאה מכך, המצב הכלכלי של רוב המדינות הושפע לרעה, היות והמשק הואט, או בחלק מהמקרים, אף נעצר לחלוטין. אין ספק כי המצב השפיע על כל מדינות העולם, ובכך שינה את המאזן הכלכלי. הבורסה ושוק ההון מושפעים באופן ישיר מכל הטלטלות האלו, דבר שבא לידי ביטוי במדדים השונים. לעומת זאת, שוק הקריפטו (ראו באתר https://www.bitsofgold.co.il) נמצא במגמת עלייה, דבר שגורם ללא מעט אנשים להתחיל להתעניין בכיוון.

מה אתם חייבים לדעת על הביטקויין בתקופת הקורונה?

קודם כל, חשוב לזכור כי לעומת הבורסה העולמית, שוק הקריפטו אינו מושפע ממשבר הקורונה באותה הצורה. מדובר על מטבעות קריפטוגרפיים שאינם מושפעים באופן ישיר מהמשק או מהמצב הכלכלי של מדינות שונות. כמו כן, כדאי לדעת כי בשנה האחרונה שוק הקריפטו הכפיל את עצמו, ביחס לשפל שבו הוא היה מצוי במשך 3 השנים האחרונות. בתקופה הקרובה ישנה ציפייה כי השוק רק יגדל ויתפתח, היות ושחקנים חדשים צפויים להצטרף, בעקבות המשבר הכלכלי וחוסר היציבות של שוק ההון. שוק הקריפטו נחשב להשקעה מעניינת, שהופכת לבטוחה ויציבה יותר, ככל שהשנים חולפות. למעשה, ניתן לראות כי למרות הירידות והעליות החדות בשוק הקריפטו, התוצאה הסופית אינה שונה בהרבה מהשינויים השונים שעוברים על שוק ההון בתקופת זמן מוגדרת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם:

תובנות חיוניות על פירוק רכב

פירוק רכב, היבט מכריע בתהליך מיחזור הרכב, כולל יותר מסתם פירוק ומכירת חלקים. תהליך מורכב זה ממלא תפקיד מרכזי בקיימות סביבתית וניהול משאבים בתעשיית הרכב.

קרא עוד »