אדיב חברת איטום

איטום גגות בקיץ או בחורף?

הרבה מאוד מן תושבי מדינת ישראל בעלי נטייה להמתין עד פרוץ הגשם הראשון, על מנת לגלות את הרטיבות העצומה שנאגרה מעל לקירות ומעל לתקרה, את הטחב או לחלופין את קילופי הצבע. איטום גגות או לחילופין איטום קירות חיצוניים בעונת הקיץ יכול לחסוך לכל מי מבינכם אשר מתגורר בקומות הגבוהות – לא רק בעלות של החשמל ובעלות של העבודה, אלא אף בהרבה מפח נפש, מבחינת הקונספט של להקדים תרופה למכת הרטיבות. 

מתי הזמן הנכון והמועדף לביצוע עבודות איטום?

על פניו, רוב בני האדם נזכרים בזאת רק כאשר כשלי האיטום נחשפים במלוא הדרם, בדרך כלל בעונת החורף ובתום מספר ימים של גשם זלעפות בפרט. כאשר הגג שלכם רטוב, אין לאנשי המקצוע יותר מדי מה לעשות, בשל העובדה כי המשטחים צריכים להיות לגמרי יבשים, מכיוון שעבודה על מקום לח או רטוב עשויה להחליש את מערכת האיטום, באופן כזה שאין אפשרות לבצע הלכה למעשה את ביצוע האיטום, אלא רק בזמן מתאים של מספר ימים שמלווים בשמש. 

מצב מורכב זה יוצר בעונת החורף סיטואציה של לחץ אטומי ועת קצרה להעניק מענה לבעיה. התופעה הזאת חלה מדי שנה, בתום הגשם הראשון, ואז יוצרים קשר מאות של לקוחות בלחץ בהול עם אדיב חברת איטום, כאשר כולם מעוניינים לפתור את בעיית הרטיבות בזמן עכשווי, תופעה שמסבה לבעלי מקצוע קושי בעבודה אל מול השעון ובלחץ היסטרי. לעומת זאת, עונת הקיץ נותנת בידי בעלי המקצוע מרווח זמן ראוי לביצוע האיטום, אפשרות להעניק מידת שירות רבה הרבה יותר.

הלקוחות מן ההיבט שלהם – יכולים ליהנות מחיסכון שבין עשרה אחוז לבין עשרים אחוז במחיר של האיטום, בשל כך כי עונת הקיץ מאופיינת כעונה חלשה בשביל אנשי המקצוע בענף של איטום גג, כאשר אף פה ישנה השפעה מבחינת עלויות השוק, וכמו כן מבחינת ההיצע והביקוש.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: