אירוע חינה

איך להפיק את אירוע החינה המושלם?

אחד האירועים הנלווים לאירוע החתונה, הוא אירוע החינה, שנחשב לאירוע מסורתי, אותנטי ומאוד משמח. כיצד ותוכלו להפיק את האירוע בעצמכם? ריכזנו בעבורכם מספר טיפים חשובים.

רשימת מוזמנים ובחירת לוקיישן

כדי לארגן את האירוע על הצד הטוב ביותר, חשוב תחילה לערוך רשימת מוזמנים על מנת להבין כמה אנשים עתידים להשתתף האירוע (כשכדאי לברר מראש כמה מתוכם באמת מתכננים להגיע). לאחר שתדעו מהי כמות האורחים שלכם, תוכלו לחפש מקום לקיום האירוע. לא מעט זוגות מקיימים את אירוע החינה בביתם, וחלק מבקשים לערוך את האירוע באולם אירועים.

תכנון ובחירת ספקים

לאחר שבחרתם את המיקום, והכנתם רשימת אורחים, זה הזמן לחפש ספקים שילוו את האירוע שלכם. עבור אירוע חינה תצטרכו שוק מרוקאי, השכרת תפאורה ותלבושות, אוהל חינה, עוגיות מרוקאיות ועיסת חינה. ניתן לשכור את שירותיה של חברת הפקות שמתמחה באירועי חינה על מנת שיספקו לכם את כל הציוד הנ"ל. נוסף לכך, תצטרכו לשכור את שירותיהם של ספקים נוספים בתחום הצילום, האיפור ועיצוב השיער. אם האירוע מתקיים בבית, יש לוודא שאתם שוכרים קייטרינג איכותי.

שימו לב: לא כל חברות הקייטרינג מספקות שולחנות, כיסאות, מפות, מפיות וסכו"ם, לכן יש לברר זאת מראש. אם חברת הקייטרינג הרצויה איננה מספקת את השירות הזה, תוכלו לשכור את כל הריהוט והציוד מחברות השכרה ייעודיות. רק הקפידו לוודא שזה משתלם לכם מבחינה כלכלית.

הכינו צ'קליסט מסודר

אירוע מוצלח הוא אירוע שתוכן באופן קפדני, לכן כדאי להכין רשימת משימות, על מנת לוודא שהזמנתם את כל הספקים, העברתם את כל המקדמות וכו'. אם אתם מתקשים בארגון האירוע, כדאי לבקש סיוע מבני המשפחה, ואף להאציל סמכויות על כל מי שמבקש לעזור. תכנון אירועים נוספים לצד תכנון החתונה – זה לא פשוט, ועל כן, אם בני המשפחה מציעים עזרה, אל תהססו להיעזר בהם.

טיפ: כדאי להגדיר מראש תקציב עבור האירוע, על מנת שתוכלו לתכנן את החגיגה בהתאם לתקציב האידיאלי ביותר בעבורכם.

אירוע חינה הוא אירוע משמח, ובאמצעות תכנון נכון, תוכלו גם אתם לצלוח את המשימה.

מזל טוב!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: