טופר למזרן

לישון על זה: מה לעשות כשלא נרדמים בלילה?

כולנו מכירים את הלילות המעצבנים האלו, בהם אנחנו שוכבים במיטה במשך שעות ארוכות, מתהפכים מצד לצד ופשוט לא מצליחים להירדם. האמת, שלפעמים זה יכול להיות ממש מלחיץ והרבה פעמים קורה שמתחילים לחפור לעומק ולנסות להבין למה אנחנו לא מצליחים להירדם כרגיל, במיוחד אם זה קורה לנו באופן די קבוע ולא רק פעם בהרבה זמן. לכן, חשוב לזכור קודם כל לא להילחץ. נדודי שינה זה דבר נפוץ שקורה לכל אחד בתדירות כזאת או אחרת. מעבר לכך חשוב לזכור כי ישנן בהחלט דרכים להתגבר על זה. הנה כמה טיפים שיעזרו.

נוחות המיטה

חשוב לזכור שאיכות המיטה שלכם והנוחות שלה הם משמעותיים ביותר לאיכות השינה שלכם ואם אתם מתקשים להירדם בלילה בתדירות גבוהה יכול להיות מאד להיות שזאת הבעיה. לפני שתרוצו להחליף מיטה, ניתן להוסיף טופר למזרן לאקסטרה נוחות שהרבה פעמים יעשה את ההבדל ויעזור לכם לישון טוב יותר. אם זה לא עובד, שווה בהחלט לחפש מזרן אורתופדי בהתאמה אישית אליכם.

תזונה נכונה

הרבה פעמים הקושי להירדם קשור בתזונה שלו. מומלץ להפחית עד כמה שניתן צריכה של מאכלים ומשקאות הרוויים בסוכר וקפאין, חומרים מעוררים המקשים על הירדמות. כמו כן מומלץ לא לאכול 3 לפני השינה ולא אחרי 22:00 בלילה. פעולת העיכול תקשה עליכם להירדם.

משקאות חמים

זה אולי נשמע כמו איזו תרופת סבתא, אבל שווה לדעת שזה בהחלט עובד. תה או חלב חם מרגיעים את הקיבה ומכניסים אותנו למצב מנומנם, מה שהרבה פעמים יעזור לנו להירדם במהרה.

קומו מהמיטה לזמן קצר

אם ניסיתים להירדם הרבה זמן וזה לא הצליח, אל תאבקו בזה. במקום, קומו מהמיטה ובצעו כמה פעולות פשוטות כמו סידור של הבית או קריאה של הספר. לאחר חצי שעה נסו להירדם שוב ויש סיכוי לא רע שזה יעבוד.

כלום לא עוזר? היעזרו באנשי מקצוע

שימו לב – אם הקושי בהירדמות חוזר על עצמו ואם אתם מרגישים שזה פוגע לכם בשגרת החיים, גשו לקבל עזרה מקצועית מהרופא שלכם. שינה ערבה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם:

שירותים לאירועים
miko

5 יתרונות של משלוח פלטת ירקות מעוצבת

ירקות נחשבים למזונות מועדפים וניתן למצוא אותם כמעט בכל תפריט ומנה. במקרים רבים, הם מוגשים בצורה הטבעית ביותר כשהם חתוכים בשיטות שונות. אחת מהדרכים להגיש

קרא עוד »