קרקע חקלאית להשקעה

5 טיפים למתעניינים בקרקע חקלאית להשקעה

אם גם אתם מתעניינים בקרקע חקלאית להשקעה, תנו לנו לעזור לכם עם 5 טיפים אשר יכולים לסייע לכם בכל הנוגע לקרקע חקלאית להשקעה או לכל מטרה אחרת. במאמר הבא נציין 5 דברים אשר חשוב שתדעו על קרקע חקלאית.

מתעניינים בקרקע חקלאית להשקעה?

  1. בניה

אם רוצים לבנות על קרקע חקלאית יש צורך באישורים והתרים לטובת הדבר. את האישורים ניתן לקבל אחרי תהליך בירוקרטי אשר רק בסופו יהיה ניתן לבנות על הקרקע מבנה כלשהו אשר תואם את האישורים.

  1. חקלאות

טיפ נוסף אשר ניתן לעשות עם קרקע חקלאית זה לעסוק בחקלאות. קרקע חקלאית לרוב מופשרת כבר מה שאומר כי ניתן לשתול בקרקע מגוון רב של מינים אשר מגיעים מהצומח ולגדל אותם בקרקע.

  1. השכרה של הקרקע

ניתן לרכוש את הקרקע ולהשכיר אותה לאדם אחר למשך תקופה ארוכה של כ – 10 שנים. ככה תוכלו להיות בטוחים כי ב – 10 שנים הבאות תיהיה לכם הכנסה קבוע וגבוהה. יש ביקוש לקרקע חקלאית כך שלא אמורה להיות בעיה להשכיר קרקע מסוג זה. ייעוץ מקצועי וליווי בתהליך ניתן לקבל באמצעות רועי בנאי שמאי מקרקעין!

  1. מה ייעוד הקרקע

חשוב מאוד לברר מה ייעוד הקרקע האם כל הקרקע היא חקלאית או שחלק ממנה הוא לטובת משהו אחר. לצורך הדוגמא: נניח שיש קרקע חקלאית בסדר גודל של 100 מטרים יכול להיות כי 70 מטרים הם עבור חקלאות וה – 30 הנותרים עבור בניה. לכן חשוב מאוד לברר מה הייעוד של הקרקע.

  1. סקר שוק

חשוב לערוך סקר שוק לפני רכישה כדי להיות בטוחים כי רכשתם את הקרקע החקלאית האידיאלית ביותר מכל הבחינות.

לסיכום, יש מספר דברים אשר חשוב לבדוק במידה ואתם מתעניינים ברכישת קרקע חקלאית להשקעה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם:

פתרונות חדשניים למטבחים קטנים

מטבחים קטנים מציגים סט ייחודי של אתגרים בכל הנוגע לעיצוב ופונקציונליות. עם זאת, כמומחה מוביל באופטימיזציה של מטבחים, גיליתי מספר חלופות חדשניות שיכולות למקסם את

קרא עוד »