מערכת אזעקה

למה כדאי להתקין מערכת אזעקה?

מערכות אזעקה מעלות מאוד את הביטחון האישי שלנו ומיועדות להתריע על ניסיונות פריצה לבית, משרד או רכב. התקנתן כרוכה כמובן בהוצאה כספית אבל התמורה הפוטנציאלית גבוהה פי כמה. מניעת ניסיון פריצה מגינה על רכוש יקר וגם בעל ערך רגשי רב, שאין לו תחליף.

לכן מומלץ לשקול התקנת אזעקה אם יש ברשותכם רכוש יקר וגם תשתית מתאימה. האזעקה נפוצה במיוחד בבתים פרטיים, דירות יוקרה, משרדים וגם במערכות רכב. למערכת האזעקה ישנו תפקיד קריטי בסיכול פגיעה ברכוש שלכם ולכן מומלץ לבדוק היטב לפני שאתם רוכשים אותה ולפנות אך ורק לחברה אמינה ומוכרת, שמעניקה תעודת אחריות על הציוד.

בחירת סוג המערכת

מערכת אזעקה שתתאים לכם תלויה בסוג הנכס עליו היא מגינה, בתקציב שלכם ובנתונים הטכניים. המערכות מתבססות על גלאים שונים, ומורכבות גם מלוח מקשים, מצבר וסירנה. המטרה היא להבריח את הפורצים במהירות האפשר. המערכת פועלת לפי זיהוי שינויים בטמפרטורה ודמויות שמופיעות במצלמות האבטחה משודרות מיד לצג הסלולרי, וכן מפעילות סירנות במקום כדי להרתיע את הפורצים.

המערכת צריכה לדעת לזהות גם סכנות שאינן נובעות מנסיונות פריצה, כמו הצפה, עשן ובעלי חיים שעלולים להזיק. כמו כן חשוב לשים לב להיבטים טכניים כמו סוללה ארוכת טווח, גיבוי במקרה של נפילת מתח, הדרכה מקצועית של המוכרים ואחריות לטווח ארוך ככל האפשר.

רכישה מחברה אמינה

למערכת האזעקה עשוי להיות תפקיד קריטי במניעת נזקים לרכוש ולנפש ולכן חשוב להשקיע בה, בהתאם לתקציב שלכם כמובן, ולרכוש אותה מחברה אמינה כמו ZBM. עליכם להבין היטב את תכונותיה הטכניות ואיך משתמשים בה וזאת כדי שתוכלו לקבל מידע מיידי על ניסיון פריצה ולהתקין את המערכת בהתאם לכללים. הדרכה מקצועית ואדיבה תסייע לכם לבחור את המערכת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: