פורטל לניהול לקוחות

פורטל לניהול לקוחות – כל היתרונות

ארגונים גדולים שמשתמשים בפורטל עובדים אינם מחזה חדש. אבל כיום הולכת ומתבססת שיטה נוספת, של שימוש בפורטל ייעודי ללקוחות. נסביר על היתרונות המרכזיים של פורטל לניהול לקוחות, לטובת הלקוחות ולטובת הארגון.

הלקוחות מעורבים וחשים מרוצים

פורטל לניהול לקוחות יכול להיות דרך מאוד טובה לייעל את הארגון ולחסוך כסף, אולם לפני כן יש בו יתרון לא פחות חשוב. הלקוחות כיום רוצים להיות מעורבים ומעודכנים. הם אוהבים שיש להם שליטה בידיים וגם מרוצים כאשר מאמינים ביכולות שלכם. ברגע שעושים שימוש בפורטל לקוחות, הלקוחות מקבלים כלים, מרגישים מרוצים, מרגישים שמשקיעים בהם ונותנים להם מידע זמין, נוח וידידותי.

הארגון חוסך זמן וכסף

פורטל לניהול לקוחות שזמין בפני הלקוחות מאפשר לכל לקוח לקבל מידע חופשי וכן להיכנס לפרטי החשבון האישיים, הרלוונטיים בשבילו. בצורה כזאת הארגון חוסך משאבים וכסף רב. לדוגמא, אם הלקוח רוצה לדעת פרטים לגבי חיוב מסוים, הוא לא צריך להתקשר למוקד שירות לקוחות או אפילו לנהל צ'ט עם נציג. בדיקה עצמית בפורטל תיתן את המענה. בנוסף, בחלק הציבורי של הפורטל אפשר להטמיע תשובות נפוצות, לשאלות נפוצות.

בצורה כזאת מורידים בצורה דרסטית את פניות הלקוחות, בשאלות שגרתיות. העובדים ונציגי השירות נותנים מענה בעיקר לפניות מהותיות וזמנם מוקדש יותר לפעילות רווחית.

איסוף ידע ארגוני מועיל

פורטל לניהול לקוחות מאפשר לארגון לבצע בצורה יעילה איסוף של ידע ארגוני מועיל. זהו ידע שמופק מעצם הפעילות של הלקוחות. ניתן וכדאי להטמיע בפורטל קהילה של משתמשים ולקוחות, שמחליפים דעות ומידע ומציעים הצעות ייעול או בקשות. זהו כלי רב ערך עבור הארגון, לצורך השתפרות בלתי פוסקת, פיתוח מוצרים ופתרונות משלימים, ראו לדוגמה ניהול פורטל עובדים. בד בבד, הלקוחות מרגישים שמישהו מקשיב להם ומתחשב בדעותיהם וברצונותיהם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: