משקולות קרסול

משקולות קרסול – תרגילים

משקולות קרסול הם אזיקים מיוחדים עם מוצרים תפורים. ניתן למצוא עם מילוי חול, שבבי ברזל או לוחות ברזל. כל שהן כבדות יותר כן, מחירם עולה. מצמידים אותם לקרסול על מנת לספק עומס נוסף למבצע התרגילים השונים. בעזרתם ניתן לבצע תרגילים שונים. כך, כוח לרגליים בעת הליכה מהירה, ריצה קפיצה, תרגילי לב ועוד. הם מגיעים, לרוב, במשקלים שבין חצי ק"ג ל3 ק"ג. מיועדים לנשים ולגברים כאחד.

להלן מספר תרגילים:

  1. תרגילי לב – ריצה עם הרמת ברכיים גבוהה, תרגילי בורפי שהם תרגילים פונקציונאליים המשלבים אלמנטים של סקוואט, רצועות, שכיבות סמיכה. מיועדים לשרירי הבטן, אפשר להיעזר במשקולות לרגליים ועוד. הם מפתחים סיבולת, חוזק וקואורדינציה.
  2. תרגילי רגליים וישבן בעמידה – רגליים חטיפה הצידה או לאחור, הרמת רגליים אלכסונית, יישור רגל בעמידה ועוד.
  3. תרגילי בטן – מספריים, אופניים, כפיפות בטן הפוכה ועוד.
  4. תרגילי ירכיים וישבן על הרצפה – הרמת רגל לעכוז, כדורגל, רגליים חטיפה הצידה על ארבע, יישור הרגליים על ארבע, כף רגל עם מגע כפול, הרמת רגל ככלב כלפי מטה.

ניתן לקבל הדרכה ישירה או לצפות בתמונות וסרטוני הדגמה המופקים על ידי מומחים לנושא.

סדר העבודה

יש לבחור את המשקולות הרצויות על פי משקל הגוף, בהתאם להתקדמות האימון. כדאי לציין, כי לא מומלץ להשתמש במשקולות 3 ק"ג לאימוני אירובי. תמיד טוב להתחיל עם משקלים קטנים על מנת לתת לשריר את הזמן הדרוש להסתגלות ואחר כך להתקדם בהדרגה. ניתן למצוא מבחר של משקולות קרסול , משקלות לרגליים ואף משקולות אוניברסליות וניתן לבחור באלו המתאימים מבחנת שיקולי צורך, טעם אישי, מחירים וכדומה. בכל מקרה, ניתן לקבל ייעוץ ממאמן כושר המועסק במכוני כושר פרטיים. ניתן, כמובן, גם להזמין מאמן כושר אישי. ייעוץ מקצועי ועבודה נכונה יאפשרו שימוש מיטבי במשקולות קרסול והתקדמות רבה לכל מתאמן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם:

סגנונות של שרשראות נשים

התכשיטים שכל אישה בוחרת לענוד מגדירים את מי שהיא. שרשראות מהוות כיום חלק מקוד הלבוש של נשים. בעבר שרשראות היו מעידות על העושר של אדם

קרא עוד »