אקיטה יפני

כלבי אקיטה הם גזע כלבים שמקורו ביפן. הם ידועים באינטליגנציה, בנאמנות ובאומץ לב שלהם. הם ידועים גם בתור "כלב המלחמה" כי הם שימשו לציד ולהרוג זאבים.

כלבי האקיטה הם גזע כלבים שמקורו ביפן. הם ידועים באינטליגנציה, בנאמנות ובחיבה שלהם. הם שימשו בתרבות היפנית במשך מאות שנים.

מה חשוב לדעת על כלבי אקיטה?

אם אפשר להגיד משהו אחד על כלבי האקיטה זה שהם בעלי מראה מאוד מרשים ומאוד אצילי, מבנה גופם הוא באופן יחסי גדול ומאורך, הפרווה של כלבי האקיטה היא פרווה מאוד סמיכה ומאוד נעימה.

לרוב הפרווה של כלבי האקיטה היא בגווני חום אדום, והזנב מלא הפרווה שלהם מסתלסל בעדינות כלפי מעלה מאפיין מאוד ייחודי לסוג זה של כלבים.

אם נתייחס לאופי של כלבי אקיטה יפני חשוב לציין שהם בעלי מזג מאוד רגוע ושליו, הם מסתדרים מאוד טוב עם ילדים קטנים ובמיוחד כשהם גדלים איתם בחיק המשפחה, ומשחקים איתם בעדינות.

כלבי אקיטה היפניים נחשבים מאוד חכמים וידועים מאוד בסבלנות רבה, מסירות ובנאמנות לבעליהם.

טיפים לגידול כלבי אקיטה יפניים

כמו שאמרנו מדובר בגזע מאוד שתלטני אבל במקביל זהו גם גזע מאוד נבון, שדורש עבודה על המשמעת. כלבי האקיטה מגיבים בצורה מאוד שלילית לכל מי שמנסה לפנות אליהם עם שיטות אילוף נוקשות והגישה הנינוחה והעקבית עם המון אהבה היא הגישה הנכונה. 

חיזוקים חיוביים על מעשים טובים של כלבי האקיטה הם המפתח להצלחת האילוף.

לגזע כלבי האקיטה היפני, חשוב לדאוג להאכיל אותם במזון עתיר חלבונים, מינרלים וויטמינים, מזון שיעזור להם לשמור על משקל גוף תקין כדי למנוע התפתחות של מחלות גנטיות נפוצות בגזע הכלבים הזה.

אם אתם רוצים כלב אקיטה חשוב שתקראו את המאמר הזה ואז תעבור לאתר גור פור יו ושיהיה לכם בהצלחה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: