ויברטור

ויברטור – איך לבחור מבין כל הדגמים הקיימים?

יש כל כך הרבה דגמים של ויברטורים שמוצעים למכירה, עד שזה הופך להיות קשה להחליט מה לרכוש. אם אתן רוצות לקנות ויברטור איכותי שיוכל לשדרג את איכות חיי המין שלכן ולהגיע לפורקן מיני בקלות, אז עליכן לבדוק תחילה מספר פרמטרים חשובים שיעזרו לכן לבחור.

כאשר אתן מתכוונות לרכוש ויברטור, עליכן לעשות את זה בצורה מושכלת ולהבין בעצם במה הכי כדאי לכן לבחור. אם תיקחו לתשומת ליבכן את הטיפים שנזכיר במאמר, יהיה לכן הרבה יותר קל להחליט מה לקנות.

מה לבדוק לפני הבחירה?

  • שליטה מרחוק – כדאי לבחור ויברטור עם אפשרות לשלוט בו דרך המכשיר הסלולרי או עם שלט. כך לא תצטרכו לשים את היד שלכן עליו בכל פעם שתנסו לשנות את העוצמה.
  • אפשרות לשנות את העוצמה – זוהי תכונה בסיסית שצריך לבדוק בכל ויברטור לפני שקונים. תבדקו שיש לדגם שאתן הולכות לקנות לפחות 3 עוצמות הפעלה.
  • פונקציונליות מיוחדת – יש ויברטורים שמגיעים עם אפשרות לשנות את אופן התנועה שלהם ותכונות מיוחדות נוספות, וכמובן שהמחיר שלהם בהתאם.
  • סוג הוויברטור – יש ויברטור קליע, אשר אורכו לרוב באורך של איבר מין זכרי, אך יש גם ויברטור שהוא ביצת רטט שניתן להחדיר לתוך הנרתיק.

קניה של ויברטורים או אביזרי סקס לא צריכה להיות מסובכת אם רק מבינים מה מחפשים. אנו בטוחים כי הטיפים שהזכרנו עזרו לכן להבין טוב יותר לאיזה כיוון ללכת.

כל אחת ומה שמתאים לה

עליכן לשים לב לפני הכול שכאשר אתן באות לרכוש ויברטור, עליכן לבסס את הרכישה שלכן על ההעדפות האישיות שלכן. זה חשוב למדי, שכן זה יוכל לאפשר לכן להיות מרוצות לחלוטין עם כל מה שתחליטו לקנות ולדעת שאתן עושות מה שצריך על מנת לשפר את חיי המין שלכן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

אולי יעניין אתכם: